[vc_row][vc_column][vc_text_separator title=”فرصت های شغلی”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][dt_quote animation=”zoomIn”]

­متخصص ترین ها با ما همراه هستند…

 

در طراحان و مشاوران بارثاوا مجموعه ای از متخصص ترین ها در حیطه های تخصصی خاص در کنار هم جمع شده اند ، در صورتی که فکر می کنید تخصص خاصی در زمینه های کاری ما دارید (مطالعه مجموعه خدمات) می توانید برای ما درخواست ارسال نمایید.

[/dt_quote][dt_quote animation=”zoomIn”]

نحوه همکاری ( حضوری و غیر حضوری )

 

شما می توانید بصورت حضوری یا غیر حضوری بسته به نوع فعالیت در کنار هریک از تیم ما همکاری داشته باشید و این فرصت ویژه ای برای متخصصین سراسر کشور محسوب می شود.

[/dt_quote][dt_quote animation=”zoomIn”]

کسب رزومه مناسب جهت همکاری مجموعه

 

جهت همکاری در طراحان و مشاوران بارثاوا در صورت داشتن روزمه از نحوه فعالیت خود ، در قسمت آپلود مدارک بارگذاری کنید ، لازم به ذکر است تنها داشتن روزمه قوی دال بر تایید افراد نمی باشد و رزومه در کنار دانش و تسلط بر کار لزومه تایید می باشد.

[/dt_quote][dt_quote animation=”zoomIn”]

کسب درآمد مناسب

 

در صورتی که به طراحان و مشاوران بارثاوا بپیوندید و استعداد خود را به ما ثابت کنید!  فرصت های ویژه ای برای کسب درآمد بسته به نوع فعالیت انتخابی هر کدام از زیر شاخه های شرکت وجود خواهد داشت.

[/dt_quote][/vc_column][vc_column width=”1/2″][gravityform id=”6″ title=”false” description=”true” ajax=”true”][/vc_column][/vc_row]